
Seçme işlemi oldukça otomatiktir. Alışkanlıklardan, diğer bilinçaltı güçlerden, tüketicinin sosyal ve fiziksel özelliklerinden büyük oranda etkilenirler.
Karar verme, mantık ve duygunun eş zamanlı faaliyetleri ile gerçekleşir.
Zihin Gardı Fenomeni: Bir kişi veya grup içindeki sessiz antlaşma ile ortaya çıkan bir konsensüsün koruyucusu olur ve çoğu zaman yeni fikirlerin tartışmaya girmesini sertçe engellerler.
Düşüncelerimizi iletmede duygular çok önemli olsa da tüm resmi göstermede pek yeterli değildir. “İnsanlar genellikle sözle düşünmezler.”
Tüketici, Sürekli olarak bilinçli ve bilinçaltı güçlerle hareket eder. Bu güçler görülemediği için değiştirilemez de.
Temel hata tüketicinin satın alma düşüncelerinin perde arkasındaki temel “Neden”lere inilmemesidir.
Tüketicilerin düşünce ve duyguların da ne kadar derinlemesine inersek, segmentler arasındaki benzerlikleri o kadar iyi görürüz.
Evrimsel açıdan yeni sayılabilecek beyin zarı neredeyse 30 milyar nöron içerir.
Tüketiciler gibi, pazarlamacıların da fikir ve düşünce yapıları, becerileri ve duygusal mekanizmaları çevresi ile oluşan deneyimleri tarafından etki altındadır.
Görsel imgelemenin dilini devreye sokarak, içsel duygularımızı sözlü olarak daha zengin bir biçimde ifade edebiliriz.
Çoğu iletişim sözlü değildir. Uzmanlar genellikle, insan iletişimin çoğunun (yaklaşık %80 kadarının) sözlü olmayan yollarla gerçekleştiğini belirtmektedir.

Ses tınısı analizi, bir insan konuşurken etkili olan çeşitli psikolojik durumları izole etmek için kullanılan bir metottur.
Eğer bir konuşmacının sesinde dürüst bir ton hissediyorsak, O zaman bu konuşmacının sözlü mesajına, konuştuğu asıl sözlere daha çok güveniriz. gerçekten de, ses tonu ve konuşulan ifade arasında açık bir çelişki ortaya çıkarsa, insanlar konuşulan ifadeye değil, ses tonuna güvenecektir. Bu yüzden, bir satış ekibinin veya televizyon reklamındaki bir konuşmacının kullandığı ton ve konuşma tarzı, tüketicilerin davranışlarını, mesajlarının düz anlamlı içeriğinden çok daha fazla etkileyebilir.
Konuşulan dil, insan evriminde yeni ortaya çıkmıştır.
Bilinçaltı zihin, yeteneklerin ve bilinç düzeyinde öğrendiğimiz, ancak sık kullanımla otomatikleşen bilgilerin diğer formlarının bir ambarı olarak iş görür.
Bilinçaltı zihin; doğuştan gelen ve sonradan öğrenilen bileşenleri, bir ortaklık içerisinde çalışarak, faaliyete geçmemizi sağlarlar.
Pazarlamanın büyük bir kısmı, plasebo etkisi ne dayanır. Plesebo kelimesi Latince'de “memnun edeceğim” anlamına gelir. Sahtecilik, hile veya düzen gibi negatif bir yan anlamı vardır. Bu bir hatadır; çünkü plesebo oldukça gerçektir ve gerçek nörolojik mekanizmalardan ortaya çıkar.
Detayları tecrübelerimizden çıkarırız; Çünkü bilinçli teftiş seviyesinde bilgi saklama kapasitemiz sınırlıdır.
Bir reklamda dikkatimizi çeken şey, marka değil, verilmek istenen mesajın bazı diğer unsurlarıdır.
Hayal kurmak zihnin ruhudur.
Tüketicilerin düşüncelerini, kararlarını anlamak ve de etkilemek, onlar için daha değerli teklifler tasarlamak, kullandıkları metaforları keşfetmeyi gerektirir.
Duygu, heyecan ve biyolojik kontrol, insan mantığında önemli rol oynar.
Tüketici zaman kazandıran şirketleri tercih eder. Tüketici aynı zamanda kendisine zaman harcayan şirketleri tercih eder.
Eğer bir konuşmacının sesinde dürüst bir ton hissediyorsak, O zaman bu konuşmacının sözlü mesajına, konuştuğu asıl sözlere daha çok güveniriz. gerçekten de, ses tonu ve konuşulan ifade arasında açık bir çelişki ortaya çıkarsa, insanlar konuşulan ifadeye değil, ses tonuna güvenecektir. Bu yüzden, bir satış ekibinin veya televizyon reklamındaki bir konuşmacının kullandığı ton ve konuşma tarzı, tüketicilerin davranışlarını, mesajlarının düz anlamlı içeriğinden çok daha fazla etkileyebilir.
Konuşulan dil, insan evriminde yeni ortaya çıkmıştır.
Bilinçaltı zihin, yeteneklerin ve bilinç düzeyinde öğrendiğimiz, ancak sık kullanımla otomatikleşen bilgilerin diğer formlarının bir ambarı olarak iş görür.
Bilinçaltı zihin; doğuştan gelen ve sonradan öğrenilen bileşenleri, bir ortaklık içerisinde çalışarak, faaliyete geçmemizi sağlarlar.
Pazarlamanın büyük bir kısmı, plasebo etkisi ne dayanır. Plesebo kelimesi Latince'de “memnun edeceğim” anlamına gelir. Sahtecilik, hile veya düzen gibi negatif bir yan anlamı vardır. Bu bir hatadır; çünkü plesebo oldukça gerçektir ve gerçek nörolojik mekanizmalardan ortaya çıkar.

Bir reklamda dikkatimizi çeken şey, marka değil, verilmek istenen mesajın bazı diğer unsurlarıdır.
Hayal kurmak zihnin ruhudur.
Tüketicilerin düşüncelerini, kararlarını anlamak ve de etkilemek, onlar için daha değerli teklifler tasarlamak, kullandıkları metaforları keşfetmeyi gerektirir.
Duygu, heyecan ve biyolojik kontrol, insan mantığında önemli rol oynar.
Tüketici zaman kazandıran şirketleri tercih eder. Tüketici aynı zamanda kendisine zaman harcayan şirketleri tercih eder.
